Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Pokud máte nainstalovanou Kasu Offline, rel. 12300, nevyžaduje tento update programu POHODA žádná zvláštní nastavení nebo instalaci Kasy Offline.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12302 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Na tiskové sestavě Zálohová faktura v cizí měně (včetně variant v cizím jazyce) se již zobrazuje jednotková cena z položek dokladu.
Na kontrolní tiskové sestavě Zaúčtování dokladů jsme upravili spojování sekcí, aby nedošlo k rozdělení dokladu na více stran.
Ve Výkazu pro Intrastat se již zobrazuje množství v doplňkové měrné jednotce s přesností na tři desetinná místa.
XML komunikaci jsme rozšířili o přenos a nastavení příznaku Vypočíst DPH ze zaokrouhlení na dokladu. Při XML exportu dokladu se nově vytvoří speciální položka dokladu typu Výpočet DPH ze zaokrouhlení. Tento typ položky je určen pouze pro export dokladu do XML.
Pro výpočet DPH ze zaokrouhlení při XML importu dokladu je nutné nastavit příznak <calculateVAT> v části <summary>. Program POHODA si následně při zpracování XML dokladu vytvoří samostatnou položku typu Výpočet DPH ze zaokrouhlení.
Upravili jsme načítání výpisů COMMERZBANK do programu POHODA u víceměnových účtů.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12301 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Při změně kurzu na faktuře v cizí měně se již správně přepočítá kurzový rozdíl v případě, že je na dokladu odečtená uhrazená záloha v cizí měně.
Do sloupce Uplatněno u vydané a přijaté zálohové faktury se již načítá hodnota odpočtu bez vazby a hodnota odpočtu z minulých let. Pro zobrazení správné hodnoty je nutné provést údržbu databáze prostřednictvím povelu Databáze/Správa databází… v agendě Účetní jednotky.
Je-li v agendě Globální nastavení/Sklady/Doklady se zásobami zatržena volba Upozornit na výdej zásob pod minimální limit, pak při vyskladnění zásoby pod její minimální limit se již správně zobrazí dialogové okno s upozorněním.
Při XML importu příjemky již dojde ke správnému vytvoření pohybů a zaúčtování dokladu.
U výkazu Evidence náhradního plnění jsme zapracovali změny ve struktuře CSV souboru, které jsou platné od 10. října 2019.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky